Technologie

Autorski Chatbot!

Dla wielu grudzień to czas podsumowań i zamykania projektów. Dla nas koniec roku to czas wzmożonej pracy nad naszym autorskim produktem. Przez ostatnie tygodnie poza realizacją projektów dla Klientów działaliśmy na 200%, by móc jeszcze w tym roku pokazać Wam coś wyjątkowego. I udało się!


Dziś z dumą przedstawiamy naszego CHATBOTA!


Widzimy przyszłość Chatbotów w wielu polskich i zagranicznych firmach. O wszechstronnym zastosowaniu Chatbotów mówi nasz Head of Sales, Piotr. 

Wiele wskazuje na to, że pierwszy kontakt z klientem w Internecie zostanie zdominowany przez inteligentne chatboty i będzie wiązało się to z wieloma pozytywnymi skutkami dla efektywności pracy czy nawet sprzedaży online. Według badań dla Business Insider, do 2020 roku 80% ankietowanych firm wdroży w swojej firmie inteligentne chatboty. Jakie są główne zalety? Przede wszystkim, chatboty mogą w dużej mierze odciążyć całe zespoły Biur Obsługi Klienta filtrując pierwsze zapytania trafiające do firmy i przekierowując je do odpowiednich osób lub odpowiadając błyskawicznie na najczęściej zadawane pytania. 


Chatboty będą mogły również pełnić funkcję doradców Klienta, którzy wskażą nam najnowsze produkty w naszych e-sklepach, sprawdzą dostępność danego produktu lub poinformują, że produkt na który czekamy właśnie się pojawił. Największą zaletą inteligentnych chatbotów jest to, że ich możliwości są właściwie nieograniczone i można nauczyć ich prawie wszystkiego. Liderzy rynku już o tym wiedzą. Przykładem jest InPost, który za pośrednictwem swojego Chatbota informuje swoich Klientów o najbliższym paczkomacie, punkcie lub możliwości zlokalizowania paczki. Rafał Brzoska, CEO InPost obiecuje, że niebawem będzie można również nadać przez niego przesyłkę.

Wygląda na to, że przed nami interesujący trend, który dopiero się zaczyna i niesie za sobą bardzo wiele możliwości.    


Jesteś ciekawy co przygotowaliśmy? Napisz do nas wiadomość na messengerze. Prace wciąż trwają. Teraz jedynie możemy zdradzić, że nasz Chatbot będzie jedyny w swoim rodzaju. Chcesz porozmawiać o stworzeniu Chatbota dla Twojej firmy?


Zapraszamy do kontaktu! Opowiedz jak widzisz swojego Chatbota na

hello@highsolutions.pl


Czego potrzebujesz?

Strony internetowej

Systemu informatycznego

Aplikacji mobilnej

Projektu graficznego

Wsparcia technicznego

Chatbota

Preferowana forma kontaktu

Podaj dane kontaktowe

Administratorem danych osobowych jest HighSolutions sp. z o.o. (dalej „Spółka”) z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 21/1, 62-080 Tarnowo Podgórne, adres email kontakt@highsolutions.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.

Dziękujemy!

Odezwiemy się wkrótce