Żywiec Zdrój Quality Corner

Aplikacja wewnętrzna służąca do integracji pracowników oraz informowania o bieżących wydarzeniach z życia firmy.

Przejdź do strony
Żywiec Zdrój Quality Corner header image
Keywords init

Korzyści, jakie przyniósł projekt

Wzrost zaangażowania pracowników w życie firmy

Automatyzacja zapisów pracowników na wydarzenia

Wzrost zadowolenia z korzystania z aplikacji

Usprawnienie planowania pracy pracowników

3x większa ilość wyświetleń informacji o misji, wizji i filozofii firmy Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój S.A należy do grupy spółek DANONE - producenta żywności dopasowanej do potrzeb odbiorców na każdym etapie życia. Misją firmy jest podwójne zobowiązanie na rzecz zrównoważonego rozwoju gospodarczego i społecznego oraz realizacja misji DANONE, zgodnie z którą poprzez żywność niosą zdrowie tak wielu ludziom, jak to możliwe.

Potrzeba aplikacji

Żywiec Zdrój miał potrzebę stworzenia jednolitej aplikacji dla wszystkich oddziałów firmy by zbierać pomysły na usprawnienia, ułatwić organizację spotkań koordynacyjnych i komunikację wewnątrz firmy.

Aplikacja na Androida

Aplikacja była szyta na miarę: Żywiec Zdrój potrzebował aplikacji jedynie na Androida.

Dedykowana aplikacja

Ze względu na bardzo konkretne potrzeby, wybór aplikacji szytej na miarę był najlepszym rozwiązaniem dla Żywiec Zdrój.

Wizja i misja na pierwszym planie

Klientowi bardzo zależało na tym, aby pracownicy byli bardziej zaangażowani w wizję i misję firmy. Dzięki atrakcyjnej formie aplikacji oraz bardzo wysokiemu UX udało się to osiągnąć.

Nastawienie na pracowników i ułatwienie im pracy

Intuicyjność aplikacji usprawniła komunikację między pracownikami, przez co ułatwiła i przyspieszyła ich pracę.

  • PHP7
  • Laravel
  • MySQL
  • HTML5
  • Sass
  • Webpack
  • Nativescript
Keywords sekcja challenge

Realizacja projektu

Platforma wewnątrz korporacyjna, która usprawniła procesy i zwiększyła zaangażowanie pracowników.

Keywords sekcja challenge

Aktualności firmy

Dzięki tej funkcjonalności, pracownicy firmy mogą być na bieżąco informowani o wydarzeniach z życia firmy, a także sami dodawać informacje. Materiały są łatwe do znalezienia i odtworzenia. Sprawia to, że pracownicy są bardziej zaangażowani w firmowe wydarzenia, chętniej do nich zaglądają i biorą w nich udział. Wpływa to na większą satysfakcję z pracy i wzmacnia ducha zespołu.

Budowanie treści

Pracownicy mogą zapoznać się z aktualnościami, obejrzeć filmy z serwisu youtube, zapoznać się z materiałami udostępnionymi przez firmę. Możliwość przeglądania i dodawania treści przez pracowników. Obsługa wielu formatów: ppt, pdf, jpg, video.

Keywords sekcja 1

Firmowy kalendarz

Kalendarz pozwala użytkownikom na zapoznanie się z planowanymi firmowymi wydarzeniami, jakie mają mieć miejsce w danej lokalizacji w ramach firmy. Użytkownik widzi jedynie wydarzenia, które są przypisane do jego miejsca pracy. Można przeglądać kalendarz wg roku, miesiąca, tygodnia i dnia. Użytkownik może zapisać się na dane wydarzenie. Sprzyja to większej integracji i w silniejszemu zainteresowaniu wydarzeniami firmowymi.

Kalendarz zapisu na wydarzenia

Kalendarz miał pomóc pracownikowi dowiedzieć się o wydarzeniach wewnątrz firmowych oraz zapisać się na nie w kilku prostych krokach.

Keywords sekcja 2

Feedback od pracowników

Żywcowi Zdrój zależało na funkcji składania feedbacku jakościowego przez pracowników firmy. Dzięki temu, pracownicy mogą wyrazić konstruktywną opinię, a firma ulepszyć procesy oraz transparentność. Dzięki funkcjonalności aplikacji, którą stworzyliśmy, pracownik ma możliwość zgłaszania feedbacku w postaci tekstowej bądź dźwiękowej. Zgłoszony feedback przesyłany jest do lidera odpowiedzialnego za dany rejon działania firmy.

Zgłaszanie feedbacku

W sposób pisemny lub dźwiękowy - nagranie informacji i przesłanie do odpowiednich osób.

Keywords sekcja 3

Zarządzanie aplikacją

Aby ułatwić firmie zarządzanie aplikacją i edytowanie treści wprowadziliśmy następującą funkcję: administrator może edytować wszystkie treści wyświetlane w aplikacji mobilnej, czyli:

Panel do zarządzania aplikacją

Możliwe zarządzanie aplikacją z poziomu strony www z różnych grupami dostępu (admini, liderzy iCare)

Funkcjonalności

  • Tworzyć konta iLeader’ów
  • Zarządzać lokalizacjami urządzeń
  • Autoryzować urządzenia, aby mogły łączyć się z API aplikacji
  • Zarządzać aktualnościami
  • Zarządzać plikami do pobrania
  • Zarządzać wydarzenia dla danej lokalizacji w kalendarzu wydarzeń
  • Przeglądać feedback’i zgłaszane przez użytkowników
Keywords sekcja 4

Zakres prac

Specyfikacja techniczna

Przygotowanie makiet

Projekt graficzny

Prace programistyczne

Przeprowadzenie testów

Wdrożenie

Wsparcie techniczne

Zespół

Adam Matysiak

Adam Matysiak

Project Manager

#cto #projectmanagement

Karol Kiźliński

Karol Kiźliński

UX/UI Designer

#designer #ux #ui

Marek Tenus

Marek Tenus

Full Stack Developer

#dev #fullstack

Chcesz stworzyć z nami projekt?

albo skontaktuj się z nami

Czego potrzebujesz?

Strony internetowej

Systemu informatycznego

Aplikacji mobilnej

Projektu graficznego

Wsparcia technicznego

Chatbota

Preferowana forma kontaktu

Podaj dane kontaktowe

Administratorem danych osobowych jest HighSolutions sp. z o.o. (dalej „Spółka”) z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 21/1, 62-080 Tarnowo Podgórne, adres email kontakt@highsolutions.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.

Dziękujemy!

Odezwiemy się wkrótce