AquaPark Wrocław

Jak zautomatyzowaliśmy obsługę klienta i oszczędzamy wiele godzin pracy w AquaPark Wrocław poprzez wprowadzenie Chatbota?

Przejdź do strony
AquaPark Wrocław header image
Keywords init

Korzyści, jakie przyniósł projekt

Oszczędność godzin pracy pracowników

Głębsze możliwości analityczne sprzedaży karnetów i biletów

Nowoczesna obsługa klienta 24/7 i najwyższej jakości obsługi.

Możliwość przyjęcia większej ilości klientów

AquaPark Wrocław, jedno z ulubionych miejsc na rozrywkowej mapie Wrocławia, postanowiło znaleźć rozwiązanie na jedno z większych wyzwań w swojej obsłudze klienta: wraz z rozwojem obiektu przybywało coraz więcej powtarzalnych zapytań klienckich, co powodowało utrudnienia czasowe w pracy działu marketingu. Szczególnie po weekendach, świętach i urlopach (dniach, kiedy dział nie pracował) w kolejnych dniach na pracowników czekało tyle pytań, że odpowiedzi zajmowały kilka dni. Nie było to ani efektywne kosztowo dla firmy, ani nie dostarczało satysfakcji pracownikom działu, którzy nie mogli w tym czasie poświęcać się kreatywnym działaniom. AquaPark Wrocław postanowił rozwiązać ten problem. Odpowiedzią był Chatbot.

  • PHP7
  • Laravel
  • MySQL
  • BotMan
  • Messenger
Keywords sekcja challenge

Chatbot AquaPark Wrocław

Stworzenie dedykowanego chatbota w aplikacji Messenger dla AquaPark Wrocław, który zautomatyzuje powtarzalne zapytania klienckie oraz będzie pełnił rolę doradcy biletowego.


Czas trwania projektu: 60 dni

Keywords sekcja challenge

Cechy zaprojektowanego Chatbota

Po audycie potrzeb zadecydowaliśmy o stworzeniu dedykowanego chatbota scenariuszowego, który:

· Odpowiada na pytania klientów (FAQ).

· Doradza w zakupie biletów i karnetów.

· Jest oparty na CMS, który jest prosty i intuicyjny w obsłudze.

· Administrator w dowolnej chwili ma dostęp do panelu ze statystykami.

· Chatbot zbudowany jest tak, by była możliwość dalszej rozbudowy systemu i funkcji.

Stworzony do integracji z marketing automation

Umożliwia wkroczenie konsultantowi w rozmowę w przypadkach nadzwyczajnych w ramach w pełni zautomatyzowanego procesu.

Keywords sekcja 1

Technologie użyte w pracy nad chatbotem

Chatbot został oparty na dedykowanym rozwiązaniu, opartym o najnowsze trendy w technologiach internetowych, dzięki czemu nie jest obarczony żadnymi ograniczeniami.

Ze względu na potrzeby AquaParku Wrocław została wybrana opcja oparta w pełni na scenariuszach, dzięki czemu możliwe było wykonanie tak zaawansowanego rozwiązania, w tak krótkim czasie.

Natural Language Processing

Dodatkowo w chatbocie zostały wykorzystane elementy sztucznej inteligencji (NLP) by lepiej rozumieć intencje klientów, którzy konfigurują swoje zamówienie biletów.

Keywords sekcja 2

Gwarancje

Klient został zapewniony o procedurach gwarancyjnych, które obowiązują nas przy każdym projekcie, który przeprowadzamy. Service Level Agreement (SLA) na wysokim poziomie by ciągle być do dyspozycji klienta. Dostępność chatbota w wersji testowej na serwerach HighSolutions i testowym fanpage’u.

Bezpieczeństwo klienta

Pełna 3-miesięczna gwarancja na bezpłatną naprawdę wszelkich błędów

Bezpieczeństwo danych

Zgodność projektu z RODO oraz pełne wsparcie prawne po naszej stronie w tym zakresie

Keywords sekcja 3

Wynik współpracy

W zaledwie 1,5 miesiąca zaprojektowaliśmy, stworzyliśmy, przetestowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowanego chatbota scenariuszowego w aplikacji Messenger dla AquaPark Wrocław.

Inwestycja, a nie koszt

Zwrot kosztów wdrożenia po 7 miesiącach poprzez oszczędność czasu konsultanta poświęcającego wcześniej czas na odpisywanie na messengerze.

Analityka

Głębsze możliwości analityczne sprzedaży karnetów i biletów, co przekłada się na większą sprzedaż.

Wizerunek obiektu

Nowoczesna obsługa klienta 24/7 podkreśla misję i wizję firmy, którą jest bycie niekwestionowanym liderem rynku rozrywki i oferowanie jak najwyższej jakości obsługi.

Keywords sekcja 3

Klient o projekcie

Współpraca z HighSolutions to czysta przyjemność! Stale wiedziałam co dzieje się w projekcie i jakie kroki będą podejmowane w najbliższych dniach / tygodniach. Każdy, kto ma w pracy do czynienia z mediami społecznościowymi wie, że Facebook lubi płatać figle i bywa nieobliczalny, dlatego tym bardziej cieszę się, że opiekę nad naszym chatbotem przejęła Michalina, która nawet w najbardziej kryzysowych sytuacjach jest oazą spokoju i wie jak poradzić sobie z każdym problemem. Czy jestem zadowolona z projektu? Oczywiście! Dobrze jest widzieć, że nasz specjalista ds. mediów społecznościowych częściej zajmuje się strategią marketingową i śledzeniem trendów niż zagubionymi klapkami I to nie tak, że rzeczy zagubione naszych gości nas nie interesują! Po prostu nasz bot pomoże Wam szybciej niż admin My mamy mniej pracy, a nasi goście szybciej dostają odpowiedź, win - win

Anna Lisowska,
Communication and PR Manager at Aquapark Wrocław

Zakres prac

Specyfikacja techniczna

Optymalizacja ścieżki użytkownika

Copywriting

Prace programistyczne

Przeprowadzenie testów

Wdrożenie

Wsparcie techniczne

Zespół

Michalina Słomiańska

Michalina Słomiańska

Project Manager

#projectmanagement

Piotr Nowak

Piotr Nowak

Full Stack Developer

#dev #fullstack

Adam Matysiak

Adam Matysiak

CTO, Consulting

#cto #management

Magdalena

Magdalena

Copywriting

#copywriter

Chcesz stworzyć z nami projekt?

albo skontaktuj się z nami

Czego potrzebujesz?

Strony internetowej

Systemu informatycznego

Aplikacji mobilnej

Projektu graficznego

Wsparcia technicznego

Chatbota

Preferowana forma kontaktu

Podaj dane kontaktowe

Administratorem danych osobowych jest HighSolutions sp. z o.o. (dalej „Spółka”) z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 21/1, 62-080 Tarnowo Podgórne, adres email kontakt@highsolutions.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.

Dziękujemy!

Odezwiemy się wkrótce