AquaPark Wrocław

Jak zautomatyzowaliśmy obsługę klienta i oszczędzamy wiele godzin pracy w AquaPark Wrocław poprzez wprowadzenie Chatbota?

Przejdź do strony
AquaPark Wrocław header image
Keywords init

Korzyści, jakie przyniósł projekt

Oszczędność godzin pracy pracowników

Głębsze możliwości analityczne sprzedaży karnetów i biletów

Nowoczesna obsługa klienta 24/7 i najwyższej jakości obsługi.

Możliwość przyjęcia większej ilości klientów

AquaPark Wrocław, jedno z ulubionych miejsc na rozrywkowej mapie Wrocławia, postanowiło znaleźć rozwiązanie na jedno z większych wyzwań w swojej obsłudze klienta: wraz z rozwojem obiektu przybywało coraz więcej powtarzalnych zapytań klienckich, co powodowało utrudnienia czasowe w pracy działu marketingu. Szczególnie po weekendach, świętach i urlopach (dniach, kiedy dział nie pracował) w kolejnych dniach na pracowników czekało tyle pytań, że odpowiedzi zajmowały kilka dni. Nie było to ani efektywne kosztowo dla firmy, ani nie dostarczało satysfakcji pracownikom działu, którzy nie mogli w tym czasie poświęcać się kreatywnym działaniom. AquaPark Wrocław postanowił rozwiązać ten problem. Odpowiedzią był Chatbot.

  • PHP7
  • Laravel
  • MySQL
  • BotMan
  • Messenger
Keywords sekcja challenge

Chatbot AquaPark Wrocław

Stworzenie dedykowanego chatbota w aplikacji Messenger dla AquaPark Wrocław, który zautomatyzuje powtarzalne zapytania klienckie oraz będzie pełnił rolę doradcy biletowego.


Czas trwania projektu: 60 dni

Keywords sekcja challenge

Cechy zaprojektowanego Chatbota

Po audycie potrzeb zadecydowaliśmy o stworzeniu dedykowanego chatbota scenariuszowego, który:

· Odpowiada na pytania klientów (FAQ).

· Doradza w zakupie biletów i karnetów.

· Jest oparty na CMS, który jest prosty i intuicyjny w obsłudze.

· Administrator w dowolnej chwili ma dostęp do panelu ze statystykami.

· Chatbot zbudowany jest tak, by była możliwość dalszej rozbudowy systemu i funkcji.

Stworzony do integracji z marketing automation

Umożliwia wkroczenie konsultantowi w rozmowę w przypadkach nadzwyczajnych w ramach w pełni zautomatyzowanego procesu.

Keywords sekcja 1

Technologie użyte w pracy nad chatbotem

Chatbot został oparty na dedykowanym rozwiązaniu, opartym o najnowsze trendy w technologiach internetowych, dzięki czemu nie jest obarczony żadnymi ograniczeniami.

Ze względu na potrzeby AquaParku Wrocław została wybrana opcja oparta w pełni na scenariuszach, dzięki czemu możliwe było wykonanie tak zaawansowanego rozwiązania, w tak krótkim czasie.

Natural Language Processing

Dodatkowo w chatbocie zostały wykorzystane elementy sztucznej inteligencji (NLP) by lepiej rozumieć intencje klientów, którzy konfigurują swoje zamówienie biletów.

Keywords sekcja 2

Gwarancje

Klient został zapewniony o procedurach gwarancyjnych, które obowiązują nas przy każdym projekcie, który przeprowadzamy. Service Level Agreement (SLA) na wysokim poziomie by ciągle być do dyspozycji klienta. Dostępność chatbota w wersji testowej na serwerach HighSolutions i testowym fanpage’u.

Bezpieczeństwo klienta

Pełna 3-miesięczna gwarancja na bezpłatną naprawdę wszelkich błędów

Bezpieczeństwo danych

Zgodność projektu z RODO oraz pełne wsparcie prawne po naszej stronie w tym zakresie

Keywords sekcja 3

Wynik współpracy

W zaledwie 1,5 miesiąca zaprojektowaliśmy, stworzyliśmy, przetestowaliśmy i wdrożyliśmy dedykowanego chatbota scenariuszowego w aplikacji Messenger dla AquaPark Wrocław.

Inwestycja, a nie koszt

Zwrot kosztów wdrożenia po 7 miesiącach poprzez oszczędność czasu konsultanta poświęcającego wcześniej czas na odpisywanie na messengerze.

Analityka

Głębsze możliwości analityczne sprzedaży karnetów i biletów, co przekłada się na większą sprzedaż.

Wizerunek obiektu

Nowoczesna obsługa klienta 24/7 podkreśla misję i wizję firmy, którą jest bycie niekwestionowanym liderem rynku rozrywki i oferowanie jak najwyższej jakości obsługi.

Keywords sekcja 3

Klient o projekcie

Współpraca z HighSolutions to czysta przyjemność! Stale wiedziałam co dzieje się w projekcie i jakie kroki będą podejmowane w najbliższych dniach / tygodniach. Każdy, kto ma w pracy do czynienia z mediami społecznościowymi wie, że Facebook lubi płatać figle i bywa nieobliczalny, dlatego tym bardziej cieszę się, że opiekę nad naszym chatbotem przejęła Michalina, która nawet w najbardziej kryzysowych sytuacjach jest oazą spokoju i wie jak poradzić sobie z każdym problemem. Czy jestem zadowolona z projektu? Oczywiście! Dobrze jest widzieć, że nasz specjalista ds. mediów społecznościowych częściej zajmuje się strategią marketingową i śledzeniem trendów niż zagubionymi klapkami I to nie tak, że rzeczy zagubione naszych gości nas nie interesują! Po prostu nasz bot pomoże Wam szybciej niż admin My mamy mniej pracy, a nasi goście szybciej dostają odpowiedź, win - win

Anna Lisowska,
Communication and PR Manager at Aquapark Wrocław

Zakres prac

Specyfikacja techniczna

Optymalizacja ścieżki użytkownika

Copywriting

Prace programistyczne

Przeprowadzenie testów

Wdrożenie

Wsparcie techniczne

Zespół

Michalina

Michalina

Project Manager

#projectmanagement

Piotr

Piotr

Full Stack Developer

#dev #fullstack

Adam Matysiak

Adam Matysiak

CTO, Consulting

#cto #management

Magdalena

Magdalena

Copywriting

#copywriter

Chcesz stworzyć z nami projekt?

albo skontaktuj się z nami

Czego potrzebujesz?

Strony internetowej

Systemu informatycznego

Aplikacji mobilnej

Projektu graficznego

Wsparcia technicznego

Chatbota

Preferowana forma kontaktu

Podaj dane kontaktowe

Administratorem danych osobowych jest HighSolutions sp. z o.o. (dalej „Spółka”) z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 21/1, 62-080 Tarnowo Podgórne, adres email kontakt@highsolutions.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.

Dziękujemy!

Odezwiemy się wkrótce