Alcomex

Dedykowany, kompleksowy i prosty w obsłudze system ERP.

Przejdź do strony
Alcomex header image
Keywords init

Korzyści, jakie przyniósł projekt

skuteczniejsze realizowanie zadań

wzrost marży i lepsza kontrola finansów

20% oszczędności pracy administracyjnej

system umożliwił wprowadzenie pracy zdalnej

większe zadowolenie pracowników

Alcomex jest prężnie rozwijającą się firmą budowlaną montującą systemy fasadowe od ponad 10 lat. Wraz z rozwojem firmy oraz większą ilością zleceń Klientowi coraz trudniej było panować nad kosztami i rentownością projektów. Z tego powodu posiadanie nowoczesnego systemu informatycznego okazało się niezbędne by móc określić które zlecenia są opłacalne, a których unikać w przyszłości.

Rozwiązanie szyte na miarę

Po kilku miesiącach poszukiwań, Klient doszedł do wniosku, że żadne z ogólnodostępnych rozwiązań na rynku nie spełnia jego potrzeb. Potrzebne było rozwiązanie szyte na miarę. Alcomex zdecydował się na współpracę z nami, mając w pamięci pozytywne wspomnienia ze współpracy przy tworzeniu strony firmowej. Po analizie potrzeb oraz określeniu specyfikacji i zakresu projektu przystąpiliśmy do przygotowywania dedykowanego systemu ERP.

Łatwiejsze zarządzanie zasobami

System Alcomex Office składa się z 13 modułów obsługujących różne procesy firmy. Do najważniejszych należy Moduł Kontraktów, który wylicza aktualną i szacowaną marżę projektu, Moduł Faktur pozwalający zarządzać i rozliczać faktury oraz moduł Kalendarza, który umożliwia wgląd w delegacje i urlopy wszystkich pracowników.

Wielki sukces w życiu firmy

Podczas gali z okazji 10-lecia firmy, wdrożenie systemu Alcomex Office zostało uznane przez Zarząd i pracowników firmy jako największy krok milowy w jej dziejach, który pozwoli firmie jeszcze szybciej się rozwijać. Niezmiernie się cieszymy, że możemy się przyczynić do rozwoju biznesu naszego wieloletniego Klienta.

  • PHP7
  • MySQL
  • jQuery
Keywords sekcja challenge

Alcomex

Alcomex Office jest kompleksowym systemem Enterprise Resource Planning (ERP) do zarządzania przedsiębiorstwem przygotowanym specjalnie na potrzeby firmy Alcomex. Wszystkie funkcjonalności platformy zostały dostosowane do wewnętrznych procesów w firmie i mają na celu usprawnić przepływ danych oraz poprawić efektywność pracy przedsiębiorstwa. Alcomex Office umożliwia m.in. przypisywanie i śledzenie postępu wykonywanych zadań, monitorowanie rentowności prowadzonych inwestycji i śledzenie kluczowych dla firmy wskaźników biznesowych.

Keywords sekcja challenge

Jasny podział obowiązków

Przygotowaliśmy dedykowany, kompleksowy i prosty w obsłudze system ERP uwzględniający moduł przypisywania stanowisk i ról określających kompetencję oraz zakres obowiązków pracowników. Przyczynia się to do uzyskania pełnej kontroli nad prawidłowością przepływu informacji oraz skuteczności koordynacji działań pracowników w celu egzekwowania pożądanych efektów.

Agendy Spotkań

Administrator systemu ERP na bieżąco przypisuje pracownikom zadania do wykonania. W planowaniu pracy przydatny jest moduł kalendarzy pracowników, możliwość generowania raportów oraz funkcjonalność Agend Spotkań. W jej ramach wyświetlane są wszystkie aktywne kontrakty. Lider zespołu, na cotygodniowych spotkaniach z pracownikami, omawia zakres prac na dany tydzień oraz dzieli zadania wśród członków zespołu.

Keywords sekcja 1

Korzyści z wprowadzenia ERP

ERP jest różnorodnym rozwiązaniem pomagającym zarządzać, kontrolować i planować wszelkie działania w firmie.

Co zyskuje klient?

  • jedna bazy danych dla całego przedsiębiorstwa
  • pełna kontrola nad zasobami i zadaniami
  • automatyzacja i większą efektywność przepływu informacji
  • bezpieczeństwo dostępu do wrażliwych danych
  • stały dostęp do kluczowych dla firmy wskaźników
  • analizy finansowe
Keywords sekcja 2

Pełna wiedza o stanie firmy i poszczególnych kontraktach

Największą zaletą stosowania systemów zintegrowanego zarządzania firmą jest prowadzenie pełnej księgowości w jednym miejscu. System ERP dostarcza właścicielowi firmy wiedzy odnośnie rentowności kontraktów, daje możliwość śledzenia na bieżąco przebiegu realizacji projektu ze szczegółowym wglądem w jego koszty i zaawansowanie prac.

Trzystopniowe zatwierdzanie faktur

Dzięki klasyfikacji pracowników według stanowisk, finanse firmy są pod pełną kontrolą osoby zarządzającej księgowością. System przewiduje trzystopniowe zatwierdzanie faktur, które daje niemal 100% pewność prawidłowości płatności.

Przydatne funkcjonalności

Dla Klienta dostarczyliśmy system ERP uwzględniający zestaw funkcjonalności dostosowanych do potrzeb biznesowych. Należy do nich m.in. sekcja kosztorysów planowanych i rzeczywistych, moduł obliczania i prognozowania marży sprzedaży, karty projektów, historie kontraktów, cykliczne komunikaty przypominające o zbliżających się terminach realizacji zadań.

Keywords sekcja 3

Zakres prac

Projekt graficzny

Prace programistyczne

Przeprowadzenie testów

Wdrożenie

Wsparcie techniczne

Zespół

Adam Matysiak

Adam Matysiak

Project Manager

#cto #projectmanagement

Adam Machowiak

Adam Machowiak

Lead UX

#designer #ux

Adrian

Adrian

Full Stack Developer

#dev #fullstack

Chcesz stworzyć z nami projekt?

albo skontaktuj się z nami

Czego potrzebujesz?

Strony internetowej

Systemu informatycznego

Aplikacji mobilnej

Projektu graficznego

Wsparcia technicznego

Chatbota

Preferowana forma kontaktu

Podaj dane kontaktowe

Administratorem danych osobowych jest HighSolutions sp. z o.o. (dalej „Spółka”) z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 21/1, 62-080 Tarnowo Podgórne, adres email kontakt@highsolutions.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.

Dziękujemy!

Odezwiemy się wkrótce