Jak działamy

HighSolutions - software house

Jesteśmy zespołem pasjonatów nowych technologii. Naszym celem jest dostarczanie realizacji najwyższej jakości. Wierzymy, że sukces naszych klientów to również nasz sukces. Pragniemy nie tylko dostarczać funkcjonalne systemy, serwisy internetowe i aplikacje mobilne, ale przede wszystkim sprawiać by nowoczesna technologia służyła ludziom w ich codziennym życiu i pomagała realizować cele biznesowe.

Co nas wyróżnia

  • Odpowiadamy na pytania w ciągu kilku minut
  • Rozumiemy Twoje cele biznesowe
  • Dbamy o stałą komunikację
  • Jakość jest dla nas priorytetem

Zobacz jak pracujemy

Określamy potrzeby

Podczas pierwszych rozmów dokładnie określamy czego dokładnie oczekujesz od projektu, jakie są założenia i cele biznesowe, które chcesz osiągnąć. Dzięki temu od początku wiemy jak stworzyć projekt w pełni spełniający Twoje oczekiwania.

Proponujemy najlepsze rozwiązania

Po dokładnym ustaleniu Twoich oczekiwań sugerujemy najlepsze rozwiązania techniczne i nakreślamy jak może wyglądać Twój produkt. Ten proces pozwala nam zdecydować jakich rozwiązań i narzędzi użyć, aby osiągnąć Twoje cele biznesowe.

Przedstawiamy kompletną propozycję

Na tym etapie przygotujemy dedykowaną propozycję dla Twojego projektu. Zawieramy w niej Twoje oczekiwania projektowe, ustalone cele biznesowe, szacunkową kwotę wykonania projektu oraz wstępny harmonogram.

Akceptacja projektu

Po akceptacji projektu na etapie biznesowym, projekt zostaje przekazany do naszych ekspertów technicznych, którzy zajmą się przygotowaniem dokładnej specyfikacji Twojego projektu.

Proces prac nad realizacją

  • Przygotowanie specyfikacji
  • UX/UI Design
  • Prace programistyczne
  • Akceptacja
  • Wdrożenie realizacji

Przygotowanie specyfikacji

Tworzymy specyfikację techniczną obejmującą cały zakres prac projektu. W ten sposób przenosimy wszystkie ustalenia i dokładne potrzeby klienta na dokument, który posłuży jako podstawowe źródło informacji na podstawie, której bazować będzie dział programistyczny i UX/UI.

Makietowanie

Kiedy zostanie zaakceptowana specyfikacja techniczna przechodzimy do etapu, gdy dział UX tworzy makiety w celu naniesienia wszystkich funkcjonalności ze specyfikacji na prototypy, aby skuteczniej zwizualizować Klientowi zamysł realizacji projektu. Dzięki temu klient poznaje i ostatecznie akceptuje strukturę projektu.

Spotkanie startowe

Podczas spotkania startowego omawiane są wszystkie detale dotyczące realizacji projektu; takie jak sposób komunikacji, przedstawione narzędzia z których korzystamy oraz odpowiadamy na ewentualne pytania. Po ustaleniu wszystkich detali, podczas spotkania startowego, podpisujemy Umowę.

Grafika

Rozpoczynają się prace nad projektem graficznym, a w międzyczasie programiści przygotowują architekturę systemu i konfigurują serwer. Dział UX rozpoczyna proces planowania projektu, aby funkcjonalności, które będą przygotowane przez programistów były spójne i logiczne, natomiast dział UI wzorując się na najnowszych trendach tworzą unikatową szatę graficzną.

Akceptacja grafiki

Project Manager przedstawia design klientowi, który decyduje o jego akceptacji lub modyfikacji. Zespół dyskutuje nad zastosowanymi rozwiązaniami. Po akceptacji projektu graficznego rozpoczyna pracę zespół front-endowy.

Podział pracy na sprinty

Pracujemy w metodyce Scrum, układając tym samym 2-4 tygodniowe sprinty bądź bazujemy na milestone'ach. Na samym początku zbieramy wszystkie niezbędne informacje, które są potrzebne do zbudowania wybranych funkcjonalności. Następnie każdy sprint ma określoną listę funkcjonalności podzieloną na konkretne zadania, które muszą być wdrożone z końcem danego sprintu. Kolejnym etapem przed zamknięciem sprintu są testy i przedstawienie efektów klientowi oraz uzyskanie jego feedbacku czy wszystko zgadza się z pierwotnymi założeniami projektu.

Prace programistyczne

Po zakończeniu pierwszej fazy Front-endowej i rozpisaniu sprintów, rozpoczynają się prace back-endowe. Programiści skupiają się na konkretnych modułach oraz implementują funkcjonalności, które trafią do pierwszych testów.

Testowanie

Każdy moduł jest osobno testowany, następnie przekazany do przetestowania przez Klienta. Przy dużych realizacjach na samym końcu, Klienci wprowadzają użytkowników do zamkniętych beta testów, dzięki czemu uzyskujemy wartościowy feedback i możemy reagować na bieżące potrzeby. Po końcowych poprawkach cały serwis jest ponownie testowany by sprawdzić czy zmiany nie kolidują z innymi funkcjonalnościami. W ten sposób otrzymujemy zawsze dobrze dopracowany produkt.

Wdrożenie

Kiedy projekt jest gotowy i zaakceptowany przez Klienta, wdrażamy go i udostępniamy dla użytkowników.

Nowe funkcjonalności

Serwisy powinny być nieustannie rozwijane. Po zakończeniu pierwszej wersji projektu przygotujemy dla Klienta zestawienie sugerowanych usprawnień w kolejnych wersjach projektu. Jakość kodu jaką dostarczamy daje nieograniczone pole rozwoju i dużą elastyczność.

Support

Każdy projekt po jego wdrożeniu obejmujemy stałym wsparciem supportowym. Dzięki temu, tak szybko jak to możliwe, rozwiązujemy pojawiające się problemy techniczne, stale monitorujemy stabilność projektu i obciążenia serwera oraz zapewniamy ciągłą optymalizację by zagwarantować płynne działanie projektu.

Jakich narzędzi używamy

Invision

Narzędzie, które służy do komunikacji z klientem na etapie projektu graficznego. Prezentujemy projekt, a klient za pomocą pinezek nanosi swoje uwagi.

UXpin

Podczas prac związanym z UX projektujemy makiety, które dają możliwość poznania przez klienta struktury swojej aplikacji webowej lub mobilnej.

Slack

Każdy projekt posiada własny kanał, na którym mamy podpięte wszystkie narzędzia z których korzystamy. Dzięki temu w sprawny sposób komunikujemy się w trakcie realizacji.

Asana

Narzędzie, które używamy do układania sprintów. Przy dużych realizacjach angażujemy również klienta by miał wgląd w cały proces pracy nad projektem.

Czego potrzebujesz?

Strony internetowej

Systemu informatycznego

Aplikacji mobilnej

Projektu graficznego

Wsparcia technicznego

Chatbota

Preferowana forma kontaktu

Podaj dane kontaktowe

Administratorem danych osobowych jest HighSolutions sp. z o.o. (dalej „Spółka”) z siedzibą w Tarnowie Podgórnym, ul. Szkolna 21/1, 62-080 Tarnowo Podgórne, adres email kontakt@highsolutions.pl. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych znajdują się w polityce prywatności.

Dziękujemy!

Odezwiemy się wkrótce

Ebook image

Chcesz przeprowadzić transformację cyfrową w firmie?

Pobierz darmowego e-booka i dowiedz się od czego zacząć.

Pobierz
x